Thursday, September 17, 2009

nukilan sanubari


im crying?
if somebody really3 show yang die nak kn kite,better jgn lepaskan die dr hidup kite..sebab one day nnt,die mesti sedar if kite tak appreciate die,slowly they will fade away from our life..until one day,we realise yang die tu btl2 interesting and very meaningful in our life..
aku seperti ombak yang berlari menuju ke pantai,merempuh batu mengharungi lautan,untuk sampai ke destinasi iaitu pantai,selagi aku tidak sampai,hatiku bak dihentam api yang menbara..
walaupun jarak memisahkan namun wajahmu tetap berada di persiaran mataku,menyayangimu dan mencintaimu sesuatu yang indah bagi diriku.hatiku bak ditusuk tombak yang tepat menebusi jantubg.mungkin aku terlalu lemah dan terlalu manja kerana aku bukan lah superman.aku juga bisa nangis.ku juga bukan superstar dan aku tak sanggup cinta ini membunuhku.ku juga sadar ku di antara kalian yang hanya mempunyai ayat-ayat cinta,aku juga telah terlanjur cinta kepada mu..

1 comment:

  1. alaaa.
    cygku.
    npe nages2 ni..
    dh2 im here with you okiee.
    ilysm!

    ReplyDelete